Όροι εγγύησης προϊόντων


Όροι Εγγύησης Προϊόντωv


1. Η TriaCom εγγυάται ότι σύμφωνα με την εγγύηση οι συσκευές λειτουργούν άριστα και σύμφωνα με τις προδιαγραφές των κατασκευαστών ή των συναρμολογητών τους.
2. Οι προδιαγραφές της κάθε κατασκευάστριας εταιρείας LCD/TFT οθονών, προβλέπουν ότι η ύπαρξη πέντε απειροελάχιστων αριθμών σκούρων ή ανοιχτόχρωμων κουκίδων (pixels) στις οθόνες αυτού του τύπου είναι απολύτως φυσιολογική και δεν αποτελούν αιτία επισκευής ή αντικατάστασης της οθόνης. Σε κάθε περίπτωση, η απόσταση μεταξύ των κουκίδων πρέπει να είναι μεγαλύτερη των 15 χιλιοστών, διαφορετικά, κουκκίδες που τις χωρίζει μικρότερη απόσταση καταμετρούνται ως μία. Οι προδιαγραφές ισχύουν για τις οθόνες των φορητών υπολογιστών και τις TFT.
3. Η εγγύηση ισχύει από την ημερομηνία που αναφέρεται στην νόμιμη απόδειξη αγοράς ή στην ειδική θέση του εντύπου εγγύησης .
4. Η εγγύηση ισχύει μόνο με την επίδειξη του εντύπου εγγύησης και την νόμιμη απόδειξη αγοράς.
5. Κατά τη διάρκεια της εγγύησης η Triacom θα επισκευάσει το προβληματικό προϊόν. Η επισκευή θα γίνεται στις τεχνικές εγκαταστάσεις της Triacom, με την προσκόμιση της συσκευής κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες της εταιρείας και οφείλει να το επαναφέρει στην αρχική του κατάσταση.
6. Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής του ελαττωματικού προϊόντος η Triacom θα αντικαθιστά το ελαττωματικό προϊόν με άλλο ίδιο ή αντίστοιχων τεχνικών προδιαγραφών.
7. Ο τρόπος και τα έξοδα μεταφοράς από και προς τα σημεία τεχνικής υποστήριξης της Triacom καθώς και η ενδεχόμενη ασφάλιση των συσκευών είναι επιλογή και ευθύνη του πελάτη.
8. Ο χρόνος αποπεράτωσης της επισκευής των προϊόντων αποφασίζεται αποκλειστικά από την Triacom.
9. Η επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος είναι στην απόλυτη επιλογή της TriaCom. Τα ανταλλακτικά ή προϊόντα που αντικαταστάθηκαν περιέχονται στην κυριότητα της.
10. Η παρούσα εγγύηση δεν καλύπτει τα αναλώσιμα μέρη των συσκευών (πχ. μετροταινίες, δισκέτες, CD, κεφαλές εκτυπωτών, toner, λάμπες και οπτικά εξαρτήματα scanner, μπαταρίες, φίλτρα καθαρισμού κλπ).
11. Προβλήματα που προέρχονται από το λειτουργικό σύστημα των ηλεκτρονικών υπολογιστών δεν καλύπτονται από την παρούσα εγγύηση.
12. Η Triacom δεν υποστηρίζει και δεν καλύπτει με εγγύηση προϊόντα και υπολογιστές στα οποία έχουν εγκατασταθεί ή χρησιμοποιηθεί μη νόμιμα αντίγραφα λειτουργικών συστημάτων ή προγραμμάτων.
13. Η εγγύηση της συσκευής καλύπτει μόνο τα μηχανικά μέρη(HARDWARE).
14. H μεσολάβηση της τεχνικής βοήθειας μπορεί να επιφέρει μερική ή ολική απώλεια αρχείων ή δεδομένων. Πριν την επισκευή της συσκευής,σας συμβουλεύουμε να πάρετε ένα πλήρες BACK UP.
15. Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για απώλεια προγραμμάτων και αρχείων.
16. Μετά τη σχετική ειδοποίηση από μέρους μας(μέσω τηλεφώνου.fax.e-mail,κ.α), ότι η συσκευή σας είναι έτοιμη προς παραλαβή εκ μέρους σας,θα πρέπει να την παραλάβετε εντός 15 εργάσιμων ημερών. Μετά το πέρας του 15θημέρου θα χρεώνεστε με έξοδα αποθήκευσης 1€+ΦΠΑ ανά ημέρα για χρονικό διάστημα δύο (2)μηνών,μετά το πέρας των δύο (2)μηνών η TRIACOM και κατόπιν τηλεφωνήματος στον πελάτη θα μπορεί θα μπορεί να προχωρήσει στην καταστροφή της συσκευής αφού θα έχουν περάσει πάνω από 2 μήνες.
17. Με την υπογραφή της παρούσας εγγύησης ο πελάτης αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους όρους της.



Η εγγύηση παύει αυτόματα να ισχύει στις παρακάτω περιπτώσεις:
1. Όταν το προϊόν υποστεί επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο άτομο.
2. Όταν η βλάβη προέρχεται από ατύχημα, κακή συνδεσμολογία, πτώση, έκθεση σε ακραία επίπεδα θερμοκρασίας, υγρασίας, κραδασμού ή ρίψης υγρών.
3. Όταν το προϊόν υποβάλλεται σε φυσική ή ηλεκτρική καταπόνηση πέρα από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.
4. Όταν ο αριθμός κατασκευής ή τα διακριτικά σήματα της συσκευής έχουν αλλοιωθεί, αφαιρεθεί ή καταστραφεί.
5. Όταν το προϊόν χρησιμοποιείται σε περιβάλλον ή για χρήση που δεν προβλέπεται από το κατασκευαστή.
6. Όταν η βλάβη προέρχεται από χαλασμένη εγκατάσταση.
7. Όταν το πρόβλημα οφείλεται σε προγράμματα ιών που μεταβάλλουν τα λειτουργικά χαρακτηριστικά της συσκευής.
8. Όταν το πρόβλημα οφείλεται σε εγκατάσταση προγραμμάτων που μεταβάλλουν τα λειτουργικά χαρακτηριστικά της συσκευής.
9. Όταν δεν ακολουθούνται οι διαδικασίες συντήρησης του κατασκευαστή.

Η Triacom δεν φέρει καμία ευθύνη για τα αποθηκευμένα δεδομένα (data) στα μαγνητικά, μαγνητο-οπτικά ή οπτικά μέσα, καθώς και για οποιαδήποτε άμεση, έμμεση προσθετική ή αποθετική ζημιά προκύπτει από την απώλεια τους. Η ευθύνη φύλαξης και αποθήκευσης των δεδομένων αυτών ανήκει στον πελάτη,θα πρέπει να εχει πάρει backup τον χρήσιμων δεδομένων πριν το φέρει για επισκευή,format ή άλλη δουλειά.
  
Επιστροφές προϊόντων:
 1. Επιστροφές γίνονται δεκτές εντός δέκα ημερών από την αγορά του προϊόντος μόνο με την επίδειξη της νόμιμης απόδειξης αγοράς.
2. Τα προς επιστροφή προϊόντα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και να είναι στην αρχική τους συσκευασία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: